
Category : スポンサー広告

新年の抱負

Category : ニュース
hasse121s_2014011103162719c.jpg
photo by Lars Ardarve

We would like to welcome all our new friends as well as say hi to the ones who's been with us for a while. If everything goes as we want, 2014 will be an active year for the Musical Companion with a new album followed by a tour. It's hard to say exactly when everything will happen since it depends on so many things (even some of them out of our control).

I still have lots of cool things to take care of with The Flower Kings including the upcoming "Desolation Rose" tour and the same goes for the Musical Companion lads who are busy as well, so there'll be some months before we join our forces again. In the meantime we're of course working with our upcoming album so stay tuned for news, studio reports here on fb or our official homepage: http://hassefroberg.com/home
(8th January 2014)

---------
明けましておめでとうございました……。正月モードからようやく戻ってきた感じです。
HFMCは、今年2014年にニューアルバムの発売と、それを伴ったツアーを計画しています。しかし、HasseはTFKのツアーがあり、他のメンバーも忙しそうなので、一緒に集まって動き出すのは、もうしばらく先になりそうです。とはいえ、Facebookを見ている限りでは、メンバーでちょこちょこ会っている様子はうかがえます(^_^)。

新しいアルバムのプロモーションに向けて、Instagramのアカウントも取ったようです。
http://instagram.com/hfmcofficial

そうだ、先日1月4日に、Hasseは50才の誕生日を迎えました。スウェーデンで50才を祝うのは、ちょっと盛大にお祝いするらしく、先に50歳になったThomssonは、タイだかマレーシアの方へ家族旅行していました。Hasseはそこまでは遠出せず、家族でロンドン滞在を楽しんだようです。

つか、50歳に見えないね、この人達。

延び延びになっているSpellboundの旧譜再発も、今年中にはどうにかなっていると良いなぁ。

ちなみに、私の今年の目標の一つは、一人カラオケデビューです。
今年もよろしくお願いします。

Comment

非公開コメント

プロフィール

momodisson

Author:momodisson
変なハードロックと、プログレの端っこが好きです。ビールも好きです。
HP: http://spellboundjp.web.fc2.com/

連絡はHP内にあるメールフォームからお願いします。

にほんブログ村 音楽ブログ プログレッシブへ

にほんブログ村 音楽ブログ HR/HMへ
にほんブログ村

click募金
NHK時計
※この時計の時刻は、閲覧しているパソコンのものであり、必ずしも正確な時間とは限りません
カテゴリ
最新記事
最新コメント
リンク
最新トラックバック
月別アーカイブ
検索フォーム
RSSリンクの表示
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

