
Category : スポンサー広告

HFMCは…

Category : 小ネタ
Hasseがリーダーですが、彼のワンマンバンドではありません。次のアルバムでは、ドラマーのOla Strandbergの曲が収録される予定です。OlaとベースのThomssonが、ネタをコネコネしているという書き込みです。
----------

s_ola_tom.jpg


Here´s another pic from todays bass recording at Thomssons house in the beautiful town of Sigtuna. The song we worked on is quite a long piece that I wrote for the next HFMC album. I had a few ideas when writing it and some of them ended up on the recording today along with stuff we worked out while listening to the basic track. Thomsson is such a competent bassplayer so we had a real smooth operation, a really creative day indeed!
Thanks to his wife Camilla for keeping us happy with food and coffee during the day.
(from Ola's facebook)

----------
HFMCのメンバーはみんなfacebookのアカウントを持っていますが、Hasse以外はあまり書き込みません。キーボードのKjell Haraldssonは、時々詩的な書き込みをしますが、大体スウェーデン語なので理解不能です(^^;)。Olaがバンドについて書くのは珍しいので、こちらでも紹介したいと思いました。文頭の"another pic"を見たければ、彼のページに飛んでみて下さいね。

Comment

非公開コメント

プロフィール

momodisson

Author:momodisson
変なハードロックと、プログレの端っこが好きです。ビールも好きです。
HP: http://spellboundjp.web.fc2.com/

連絡はHP内にあるメールフォームからお願いします。

にほんブログ村 音楽ブログ プログレッシブへ

にほんブログ村 音楽ブログ HR/HMへ
にほんブログ村

click募金
カテゴリ
最新記事
最新コメント
リンク
最新トラックバック
月別アーカイブ
検索フォーム
RSSリンクの表示
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

